2012. október 31., szerda

Bakancslista 2.


Ma itthonról dolgozom (na persze!!!), így ráérek behozni a lemaradásom és megírok néhány bejegyzést. Az előző posztomban azt írtam, hogy egy sort kihúzhattam a bakancslistámról. A Balcsi után teljeseült még egy, sikerült megállás nélkül körbefutnom a szigetet, ai kb. 5,3 km. Sikerült nekem, aki a sulis Cooper-tesztek legnagyobb részét is csak sétálta. :-) Ezek után nagyon sokat gondolkoztam, hogy vajon mi is lehetne még rajta a listámon? Párat sikerült összeszednem, most jöjjenek ezek. (Néhány megvalósítását jövőre tervezem!!)
  • Ha már megvolt az 5km, akkor a következő lépés a 10 km lefutása
  • Félmaraton (2013-ban)
  • Maraton (valamikor az életem során) :-)
  • Végigjárni az Országos Kéktúrát és megszerezni azt a jelvényt, amit azok kaphatnak meg, akik ezt teljesítették
  • Egyik legeslegnagyobb álmom: a Karib-tenger valamelyik gyönyörű tengerpartján süttetni a hasam
  • Körbebiciklizni a Fertő-tavat
  • és ahogy az előző bejegyzésben is szerepelt: 1 nap alatt körbebiciklizni a Balatont

Nincsenek megjegyzések: